четверг, 7 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 5.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень, майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані. Я ознайомилася з тим, що доступ до сайтів можна дати за електронними адресами. Я зрозуміла на скільки важливо знати закони про авторські права, та знайомити учнів з цими правами. Я вперше познайомилася з тим, що для збереження закладок існують окремі сайти, і наскільки це зручно при роботі в інтернеті. Я також вперше ознайомилася з матеріалами про оцінювання інтернет ресурсів. Мені стало зрозуміло на скільки важливо оцінювати  інтернет ресурси учнями, щоб інформація була достовірною.Я для себе взяла чимало корисної інформації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий